Îmi vâjâie capul

Pentru că mă uit la o coală albă. Pentru că mă uit pe paginile unei cărți și nu văd cuvintele. Pentru că mă uit pe geam și văd praf. Un praf fin. Ca de stele. Se adună pe pervaz. Îmi pătrunde în casă. Pe masă. Pe pat. Pe nări. În ochi. În păr. Pot să-mi trec degetele prin el. Pot să-l simt.

Mi-e dor de diminețile cu ceață. Cu ceața aia prin care poți trece mâna și să simți broboanele de apă. Mi-e dor de munte. De diminețile cu ceață de la munte. De ecou. Să țip. Să zbier și munții să-mi răspundă. Să simt vântul cum se joacă în păr. Să simt cum îmi sărută obrajii.

Unele obiecte iau forme abstracte. Aștept să iasă un șoricel de după ușă. Pisica privește cu jind pe geam la vrăbiuțe. Am chef de ceva dulce.  Nu mai am țigări. Doar muzică bună. Și filme. Multe filme.

“I’m not frightened. I’m not frightened of anything. The more I suffer, the more I love. Danger will only increase my love. It will sharpen it, forgive its vice. I will be the only angel you need. You will leave life even more beautiful than you entered it. Heaven will take you back and look at you and say: Only one thing can make a soul complete and that thing is love.” The Reader

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Îmi vâjâie capul”


  1. Daca te intereseaza sa faci un link exchange si cu http://statusurimistopemess.blogspot.com/ ma poti trece – Statusuri Noi – si apoi lasa un comentariu pe la mine cum sa te trec. Mersi .

  2. Evergreen Says:

    am prins eu noapte cu ceata si a fost minunat 🙂

  3. pinguinulfurios Says:

    de vis…. abia aștept și eu ….


Leave a Reply

