Rahat

Am revenit la munci.

Mă doare capul din cauza depresiei. Aiurea. De la beutură ar zice unii. Mă doare gâtul de la headbanging-ul de la Rammstein. Am tremurat la Anathema. Am urlat şi am ţopăit la Rammstein de abia mai vorbesc şi-mi mai târăsc picioarele. A fost mult prea extraordinar ca să descriu. Sau să exprim ceva. Pentru mine a fost cel mai tare concert la care am fost până acum.

E de rahat înapoi la muncă. Nu la muncă. Să muncesc pentru alţii. Oricum mi se cam rupe. Dar ar fi putut să mi se rupă stând în pat ca o legumă, nu la birou.

Aici o înregistrare bună de la Rammstein. Şi aici foto. Evident, de pe Metalhead.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Rahat”

  1. Evergreen Says:

    Chiar ca a fost cel mai tare concert ever!!! Mai vreauuuuu 🙂


Leave a Reply

