1 iunie

Azi e 1 Iunie.

În afară de greve, de trafic, de ploi… de căcaturi de-astea câţi îşi mai amintesc că e ziua copilului? Câţi dintre cei care au plozi acasa le-au luat o jucărie, o acadea? Cu stupoare şi tristeţe un coleg mi-a răspuns “e criză” …. Tu-ţi morţii mă-tii! Ţi-au tăiat salariu? Nu! Mai ai loc de muncă? Da! Cum poţi mă să nu iei nimic pe principiul e criză, ţinem banii la ciorap?

Nu sunt adepta cadourilor organizate şi îngrădite de evenimente. Îmi amintesc doar că ieşeam pe stradă şi făceam desene pe asfalt. E criză? Bon… Dă-i o foaie şi un creion să măzgălescă ceva…. Lucruri mărunte … orice contează!

Aseară au ieşit după ploaie melcii. Mulţi melci. M-am oprit să le fac poze. La melci! Un lucru mărunt!

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 Comments on “1 iunie”

  1. justmem Says:

    La multi ani! 🙂

  2. pinguinulfurios Says:

    @ justmem: la multi ani si tie. bine ai ajuns pe-aici!


  3. Dar trebuie sa stii sa te bucuri din lucruri marunte.


  4. @ Marius: imi pare rau, dar nu servesc melci 😀 Gatiti arata ca niste muci =)))

  5. Madelaine Says:

    Eu m-am oprit sa vad un amarat de melc cum se caznea sa traverseze o pojghita banala de trotuar. Nici dupa 15 minute si vreo 10 cm de asfalt strabatuti, tot nu imi venea sa plec! Copilarie, dulce copilarie! 🙂


Leave a Reply

