Degeaba

Se încălzeşte. Se anunţă 30 de grade pe vineri. Trecem la maieuţ şi fustiţe. E jale dacă trebuie să mergi cu RATB-ul, mai bine o laşi baltă şi o iei la pas.

Mi-au ieşit pistruii. Se delectează cu raze de soare, dar eu îi ascund sub fond de ten pentru că nu-i suport.

Se aude ceva de-o grevă, ţara cică e pe ducă. Hmmm,  cam mult până s-au prins, nu? Cică ajungem precum grecii … Doamne ajută’ – vorba unei prietene –  că ei sunt muuult înaintea noastră.

Vreau să fac atat de multe lucruri … dar timpul mi-e duşman, iar somnul mi-e străin. Aberez consistent.

Mâine în Control  – Coma acoustic. Tari sesiunile astea de concerte. Sâmbătă –  Poimâine Alaltăieri la Teatru Mic. Am mai vazut piesa anul trecut … e memorabilă!

Sunt ruptă de realiatea din jurul meu, trăiesc cu căştile pe urechi, ascult obsesiv o melodie şi sunt in lumea mea. Poate să dea şi trenul peste mine că nu bag de seamă.

Dau suflet. E moca, pe bune, da’ văd că nu se înghesuie lumea.

Am vrut să văd Saw 4 şi mi s-a făcut greaţa în primul minut. Am renuntat.

 Whatever works!

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 Comments on “Degeaba”

  1. Luci@n Says:

    sa nu-mi spui ca-i faci promo lu’ Sitaru,:)si lasa-ti
    pistruii in pace!

  2. evergreen Says:

    eu sunt din alta lume. inca am puloverul la mine. 😛 zici ca-s baba. o sa-mi apara si mie pistruii, dar mie mi-s dragi

    :*

  3. rebelu Says:

    si unde mai pui ca, cica, anu asta va fi cel mai calduros din ultimul miliard! 🙂

  4. psycho Says:

    Vreau suflet. Si pistrui.

  5. pinguinulfurios Says:

    @ psyco: tocmai spuneam ca am incercat sa vad Saw 4 si tu vii acum sa-mi spui ca-mi vrei sufletul si pistruii. Ce trebuie sa fac? Sa-mi tai o mana? Sa omor pe cineva? :))))

  6. psycho Says:

    Nu trebuie sa faci nimic regretabil 🙂 . Pur si simplu, da-mi-le.

  7. pinguinulfurios Says:

    @ Lucian: nu fac promo nimanui. Si cu pistruii ….
    @ Evergreen: si eu ma caram cu pulover la mine si ma enerva de mor
    @ psycho: chiar sa ai atat noroc de primul venit primul servit?


Leave a Reply

