Prăfuite de timp, dar strălucitoare – melodii vechi de suflet

Acu ceva timp am primit de la Sinsdesign o leapşă. Evident, că trebuie să fac ceva. Un top 5  melodii vechi care-mi plac. Nu-i bai, e uşor, doar că nu am cum să le orînduiesc într-un top. Aşadar, aleatoriu, melodii vechi de suflet.

The Cure – Lost

Pink FloydBrain Damage sau High Hopes ? Nu mă pot hotărî care dintre ele îmi place mai mult …

Joy DivisionCloser sau 24 Hours ? Nu mă pot hotărî care dintre ele îmi place mai mult …

Nick Cave  and The Bad SeedsThe Ship Song

Tears for fearsMemories Fade

Simple Minds 7 Deadly Sins

The Smiths How soon is now sau There is a light that never…

BlondieDouble Take

Nirvana Polly

Deep PurpleChild in Time

Şi lista ar putea continua…. dar mă opresc aici. Cine are chef, poate prelua leapşa!

Explore posts in the same categories: Din Precambrian

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Prăfuite de timp, dar strălucitoare – melodii vechi de suflet”

  1. mircea Says:

    Avem multe in comun!


  2. de leapşa asta zici?


Leave a Reply

