Fulgi de noapte

Absurdul cu trăiri fantastice, închipuite și denumite în fel și chip de fiecare ființă îl simțim numai atunci când haosul pune stăpânire pe suflet.

Noaptea se zice că e un sfetnic bun. Pe dracu. Noaptea e liniște, e întuneric, e amorțeală, e momentul în care îmi aud gândurile mai clar ca oricând. Nu se pot ascunde după nimic. Vorbesc cu mine, vorbesc între ele. Aș vrea să se oprească. Să tacă. Să pot să adorm, să visez. Noaptea e scurtă. Da, e scurtă. Nu-mi ajunge nici pentru somn, nici pentru vise, nici pentru liniște. Noaptea e lungă. Da, e lungă. E infinită. O simt precum sarea pe răni, o simt precum golul unui abis tăbăcit de minciună.

Noaptea mă simte. Îmi pătrunde în piele, în nervi. Rămâne acolo. Bâjbâi prin întuneric. Îmi dă uneori o falsă senzație de continuitate. Îmi dă dimineți fără răsărit. Îmi dă pe cer stropii din suflet. Gheața unui fulg e magică. Fiecare moleculă este atât de rece încât doar noaptea, le culege și le aruncă în văzduhul înalt cât mai departe. Fiecare moleculă de apă revine, mă caută, coboară din înalt și-mi arată că simt. Fiecare moleculă pe drumul din văzduh în măruntaiele pământului își spune povestea la infinit. Se transformă în apă. O băltoacă.

Privesc pe fereasta și plouă. E noapte. Sunt fulgi de noapte.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant

Tags: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Fulgi de noapte”


  1. “Noaptea mă simte. Îmi pătrunde în piele, în nervi. Rămâne acolo. Bâjbâi prin întuneric. Îmi dă uneori o falsă senzație de continuitate. Îmi dă dimineți fără răsărit.”

    cat ma regasesc in ce ai scris aici…

    multumesc frumos pentru urarea de la multi ani de pe blogul meu.

  2. luci@n Says:

    Noptea ne face să iubim mai mult lumina zilei ce-i va urma.Nu-i o chestie gratuită,cred in ce spun!


  3. place mult la mine ce ai scris


  4. … si la mine !


Leave a Reply

