Cât pe ce să uit – Sunshine award

Uit. Am și eu o vârstă deja și multe câcaturi pe cap. Dar mi-am amintit de premiile primite de la Sinsdesign și de la Marius.

Și ca orice premiu menit să direcționeze trafic, la capitolul reguli eu stau mai prost. Adică eu stau bine, alții stau prost că eu nu prea le respect. Așadar:

1. Să postez premiul. – Ok!

2. Să scrii din partea cui este premiul. – Ok!

3. Să oferi premiul la 12 prieteni. – Dacă aș putea să iau premiul cu mine la o bere s-ar rezolva mai ușor….

4. Să afişezi linkul lor – Oamenii pe care-i citesc sunt în dreapta. Toți merită premiați.

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu. – Veștile circulă repede. Află ei.

6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îți plac. – Nasol. Nu fac liste. Dar azi mi-a plăcut rozul ăsta cu care am scris 🙂

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Unu ( 1 )

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Cât pe ce să uit – Sunshine award”


  1. multumesc pt premiu 🙂


  2. Oho a trecut ceva vreme am si uitat de el, multumesc pentru “tag”


Leave a Reply

