Jurnal de bord

Ne mișcăm. Zmeul de tinichea ne poartă pe drumuri necunoscute în noapte. Am ochii vineți de nesomn. Nu pot să dorm. Cred că stăpânul zmeului e cam începător și nu prea le are cu frânele. De fapt nu le are deloc.

Toți din vagon dorm. Care mai de care în poziții dubioase. Fie cu capul pe așa-zisele mese, fie sprijiniți într-o dâră de geam, fie unii mai norocoși chircito-întinși pe câte două locuri. Mă uit la ei. Îmi vine să-i iau la bătaie. Eu nu pot să dorm. Între scrâșneli de roți, ciuuu – ciuuu și un vuiet continuu, se mai aud sforăieli, șuierături și tot felul de onomatopee dubioase. Căștile sunt sfinte. Privesc pe geam. Nu văd nimic. Îmi văd ochii obosiți, părul ciufulit și parcă și gâtul mi se pare vizibil strâmb. Citesc. Marquez. Savurez. Kokomo. Din când în când zăresc lumințe. Câte-un sat obosit prin depărtări. Aș vrea să dorm. Sunt ruptă de somn. Încă o triplă frână sacadată. Aplauze vă rog că nu ne-au picat bagajele în cap.

Zmeul de tinichea ne poartă spre Cluj. Teoretic în 9 (nouă) ore. Practic 11 ore! !! 497 de km în 11 ore. Asta înseamnă o viteză medie fantastică de 45,2 km/oră. Nu cred că vreți să știți ce-a fost la gura mea legat de CFR-ul pulii blege. E trist. E jenant să pierzi cu un tren rapid aproape 24 de ore din viață pe un drum dus-întors București – Cluj. Dar aveam o destinație prea placută pentru a mă lăsa răpusă de draci: concertul Haggard din Cluj.

Cât de curând impresii și foto de la concert.

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Jurnal de bord”


  1. aoleu, cat pot sa te invidiez ca ai ajuns la haggard in cluj… de doo ori au venit in tara, de doo ori i-am ratat. si doamne cat ii iubesc si le ascult piesele zilnic, dar sunt o varzara leftera. uof. sa faci poze si sa le pui pe blog. si sa le fredonezi cantecele si din partea mea, da?


Leave a Reply

