Have I gone mad?

Acum ceva timp am început să aberez şi pe Revista Cioburi.

Săptămâna asta – I’m investigating things that begin with the letter M – recenzie la Alice in Wonderland.

Vroiam sa-l văd tare mult la cinema. Ideea de cinema, de mall, de înghesuială, de coca şi piţi care merg la filme cu pac-pac, bum-bum şi ha-ha mă dezgustă. Motiv pentru care, în umila mea părere, doar filmele bune merită văzute în condiţiile menţionate mai sus.

   Alice in Wonderland îmi lăsase impresia asta. De fapt, literele de-o şchioapă de pe afiş, de fapt pălăria ce acoperă părul roşu al lui Johnny Depp, de fapt Tim Burton, de fapt idea de mister… habar n-am. Şi ieri, la o cafea fierbinte şi un fum de ţigară, mi-am downloadat filmul.

Continuarea Aici.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Have I gone mad?”


  1. Buna, te asteapta un premiu la mine…


  2. FIlmele astea nu ma prind… ooof!


  3. L-ai vazut si 3D?

  4. pinguinulfurios Says:

    Filmul l-am luat de pe net. Nu mi-au dat si ochelarii afurisitii aia. 😀
    Nu, nu l-am vazut 3D. Un film nu e bun doar prin efectele 3D. Ala e un film de duzina.
    P.S: merci de premiu. O sa-mi fac timp sa scriu si despre asta!


Leave a Reply

