Urările mele pentru Vodafone

Pe scurt –  că o să mă plictisesc să vă povestesc Moartea Căprioarei.

Vodafone-ul pulii care-mi oprește abonamentul în fiecare lună pentru că sunt dobitoci și nu văd plățile online. Ba de fapt, depinde de angajatul care este la muncă. Unul îmi confirmă că e ok, se rezolvă, vede plata … altul a doua zi pe aceeași cârnat de mail foward- at zice că nu vede nimic (ăsta e fără ochelari) și că-și cere scuze și-mi dă 20 de minute pe lună timp de cinci luni dacă accept factura electronică!!! Ce căcat mâncați mă corporatiștilor spălați pe creier? Vreau să pot să-mi folosesc telefonul, nu doar să fac poze cu el!

Zen, o luăm de la capăt, a doua zi, alt angajat, altă distracție … se vede plata, se ridică restricția, dar totuși nu doriți factura electronică … că vă șpăguiesc cu 100 de minute pe lună timp de cinci luni …. hmm altă mâncare de pește! Și a mai trecut o zi, alt schimb, alt angajat, altă variantă. Totuși, vă rugăm să ne trimiteți o copie după documentul de efectuare a plății și vă dăm 20 de minute pe lună timp de cinci luni! ?Iar prima variantă?

Zău tu? Îs curioasă foc dacă prind toți operatorii de la Vodafone. Doar unul a fost și el mai generos și l-au mâncat rechinii. Dar mie mi se rupe de cel care e in spate. Plătesc de ani de zile facturi și acum cum am întârziat o zi, hop cu bâta-n cap!  Hop mă sună să mă întrebe când le dau banii de salariu …. hop vă umplu frigideru cu ouă stricate! Și o să vă dau să pașteți de boi ce sunteți!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Unu ( 1 )

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Urările mele pentru Vodafone”


  1. asa am patit si eu, drept urmare in septembrie m-am hotarat sa-mi inchid abonamentul si sa trec pe cartela. cartela noua imi cumparasem asa ca asteptam sa-mi inchida nenorocitu de abonament. si am asteptat pana luna asta.
    au sa-mi dea 60 de lei pentru o plata in avans si ma tot fut la icre sa sun nush unde… niste neseriosi si nesimtiti, ca altfel nu le pot spune!

  2. trucat Says:

    …şi aştia de la vodafone au nişte reclame drăguţe.


  3. eu de cateva luni primesc facturile dublate…


  4. te cred şi te înţeleg.


Leave a Reply

