Fluturi

De ce sunt atât de frumoşi? Încep de la o larvă trec printr-un stadiu inactiv şi apoi se metamorfozează în forma spectaculoasă finală. Şi eu am crescut. M-am metamorfozat. Şi continui să o fac. Am lăsat cochilia jos şi mi-am întins aripile.

 Simt fluturii. Simt cum cresc în mine. Cum dau din aripi. Cum vor să iasă la suprafaţă. Să vadă toată lumea minunăţia! Fiecare lovitură primită în spate a mai dat naştere unei larve. Fiecare lovitură primită în inimă a transformat larva în fluture. Cu aripi mari, frumoase,  întinse. Şi zboară. Îşi văd de cerul albastru, de câmpiile cu iarbă, de râurile distilate , de miresmele de primăvară cu fulgi de nea. Şi zboară. Sunt cu mine. Mă gâdilă în palmă, pe vârful nasului. Mă sărută pe buze, pe obraji, pe tălpi.

Alergăm ca nişte copii mici şi nebuni dar ne prindem în pânze de păianjen.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Fluturi”

  1. luci@n Says:

    viata e frumoasa,nu-i asa?

  2. sinsdesign Says:

    Cat de frumos spus! Si atat de adevarat. Chiar urasc paianjenii.

  3. AnaAyana Says:

    Dar aripile sunt mult mai puternice decat stim noi.


Leave a Reply

