Leapşă

Acu ceva timp am primit o leapşă de la Evergreen. Să mă aberez cu vreo 10 principii de viaţă după care mă ghidez. Acceaşi leapşă a venit şi de la Ştrumfiţa. 2 în 1!

Bune sau rele, sunt ale mele. Fără o ordine anume, fără explicaţii şi justificări, să purcedem:

– TU faci momentul

– Trăieşte clipa. TOTUL este trecător.

– Asumă-ţi responsabilitatea acţiunilor tale

– Zâmbeşte

– Nu-ţi uita prietenii

– Fă tot ce vrei pentru o viaţă fără regrete

– Nu linge unde ai scuipat

– Nu uita de tine. Nu te lăsa calcată în picioare. Nimic / nimeni (poate copiii, dar încă nu e cazul) nu e mai important ca tine.

– Iubeşte cu mintea şi gândeşte cu inima. Bazează-te pe intuiţie!

– Nu minţi. Nu TE minţi!

Şi pasez mai departe leapşa către: Lucian, Madelaine, Sinsdesign, Vânătorul, Trucat. Şi evident la liber pentru oricine doreşte!

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 Comments on “Leapşă”

  1. sinsdesign Says:

    Multumesc mult de tot! Acum sunt intr-o pasa mai proasta si nici nu am timp. Dar promit ca o voi onora leapsa.

  2. sinsdesign Says:

    Multumesc mult de tot! Acum sunt intr-o pasa mai proasta si nici nu am timp. Dar promit ca voi onora leapsa.


  3. […] : "http%3A%2F%2Ftrucat.wordpress.com%2F2010%2F03%2F15%2Fsec%2F" } Am primit o leapşă de la pinguinul furios, ceva cu 10 principii despre viaţa, nu prea am aşa ceva, carevasăzică, hai cu […]


  4. […] primit o leapşă de la pinguinul furios, ceva cu 10 principii despre viaţa, nu prea am aşa ceva, carevasăzică, hai cu […]


  5. Important este sa le si respecti cu strictete, in acest caz nu prea te numeri printre cetatenii acesei tari…


  6. […] cu leapșa primită de la Pinguinul Furios, 10 principii de viaţă după care  mă […]


  7. […] Dupa care ma ghidez… satisfac curiozitatea unui pinguin furios […]


  8. @ Marius Stracna – 🙂


Leave a Reply

