Ziceri

Expresii. De tot felul.  Din grădina proprie sau de pe la vecini adunate. Și rumegate.

Așă că, puteți trece ușor fară să citiți postul ăsta!

– Ce faci dragă? – Dragă-i mă-ta! Mai bine mă înjuri direct decât să mă iei cu dragă. Sună a gol, vad, fals, plictisitor,  mironosit, bădăran și la mișto. De fapt nu sună. Așa este!

Bate fierul cât e cald –  E atât de adevărată că mă enervează la culme.

Ți-am zis? – Păi tu-ți ceapa mă-tii nu puteai să-ți ții gura? Și dacă mi-ai zis ce? Crezi că-s atât de tută și am uitat sau chiar vrei să mă enervezi amintindu-mi?

O cauți cu lumânarea – Așa și? Care e problema? Căutarea sau lumânarea?

– Bine. Cum vrei ( sau Da, mă!! / Mă rog, cum zici!! ) – Puteți să mă mai injurați o dată.  Replică dată în lipsa unei alte replici.  Dar cu siguranță oricum nu convine  “cum vrei / cum zici tu”.  Adică cum vrei tu e de căcat, e mai bine cum ştiu sau cum vreau eu.

– Dacă nu vrei, nu te oblig – Cu siguranță fix asta! Dar fix asta primește. Manipulare la corason.

– Înțelegi? ( cu răspunsul Am înțeles! ) – E clar. Ori nu pricepe nimic din ce zice , ori mi se citește prostia / plictiseala pe fața încât are nevoie o confirmare că nu a vorbit degeaba. Iar răspunsul e pe măsură. Nu am priceput nimic sau chiar mi s-a rupt de ce a zis până acum.

– Există oameni care se iubesc și nu pot fi împreună. –  E cea mai penibilă replică de manipulare în cazul despărțirii.  Exceptând cazurile în care  fizic și obiectiv nu se poate acest lucru, e o expresie mincinoasă de (auto) convingere a … ce vreti voi.

– Imediat. – Aiurea! Imediat o să expiri aerul din piept. O sa ajungem la momentul imediat + n până o să se întâmple ceva!

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant, Polul sud

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 Comments on “Ziceri”

  1. sinsdesign Says:

    De maine. De maine ma las de … fac …
    Si asta este o expresie extrem de intalnita pe la noi.

  2. trucat Says:

    …intra putin pe twitter la mine, o sa vezi de ce, azi se iarta, oricum, poate erai obosita…:-)

  3. pinguinulfurios Says:

    @ trucat: ce e de iertat? Ca “ma-ta” poate fi draguta? Sau creata? :)))))
    @ sinsdesign: ca si multe altele. suntem plini de expresii!

  4. rebelu Says:

    cel mai mult imi place ” ti-am zis io? “!
    as stringe de git cu zimbetu pe buze, persoana respectiva!

  5. terapistu' de serviciu Says:

    Ai uitat, draga Pingu (sic!) de “E numai vina mea – It’s not you, it’s me”, “Incerc” (echivalentul lui “La Pastele cailor”) si, de acum consacratul, “Da, DAR….” (adica “n-ai dreptate, n-am auzit nimic din ce-ai spus, eram ocupat cu pregatirea unui raspuns contra la ORICE ai avea tu de comentat”).

  6. pinguinulfurios Says:

    @ Terapistu’: As putea scrie o carte intreaga cu replici celebre! De fapt ar iesi un best seller. O adevarata serie!

  7. VanGhelie Says:

    astea-s un fel de vorbe de vazduh


Leave a Reply

