Pârţişor

În birou pute a bomboane de ciocolată şi a flori.

Toţi băieţii s-au simţit cu mâna pe portofel şi au investit în flori şi bomboane. De ce ? Că abia dacă schimbăm două vorbe, acum hai să ne pupăm, să zâmbim larg şi să ne bucurăm că vine primăvara.

Oricum drăguţ, am flori pe birou, numai să nu vărs naibii vaza  pe tastatură 🙂

Pe mail curg şiroaie mesaje stupide cu urări de primăvară. Verdeaţă, gârneaţă ….

Şi cu toate astea, eu mă uit tâmp la un monitor, mă aberez pe o bucăţică de foaie virtuală şi abia aştept sfârşitul săptămânii.

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Pinguin aberant

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

9 Comments on “Pârţişor”


  1. O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!


  2. La multi ani si o primavara pe placul tau!


  3. da, domne’, da io tot iti urez o primavara frumoasa. si eu m-am mirat ca am fo’ sunata si mi s-a urat la multi ani. nu am inteles de ce :)))


  4. deci da! eu am varsat-o pe unitate. aaa..este vaza improvizata. un pahar de plastic prea plapand pentru laleaua corporatista :)) oricum…asta mi-a placut mult. http://www.youtube.com/watch?v=KWRxrgTft2g

  5. sinsdesign Says:

    Zici tu zici. Da sa stii ca mie mi-e dor sa primesc de la colegi, care or fi ei, floricele de 1 martie. Si imi este dor si de mirosul ala de zambile de te dadea pe spate:) O primavara frumoasa iti doresc 🙂


  6. Sa inteleg ca martisorul pentru tine vine la sfarsitul saptamanii, nu? 😀

  7. pinguinulfurios Says:

    @ Marius: martisorul meu? …….
    @ Vanator: si vaza mea e tot un pahar de plastic. Evit sticla, ceramica, orice se face cioburi. Ca am darul sa le fac tandari.

    Si tuturor numai bine! Fie ca e primavara, vara, toamna, iarna!

  8. saturnian Says:

    Pinguinule, eşti un deliciu, ca de obicei…

  9. VanGhelie Says:

    total incorect politic.


Leave a Reply

