Rază de primăvară

Soarele şi-a scos dinţii. Timid. Dar deasupra norilor e mai cald. Pentru mine. Am zburat şi am gonit norii pentru a lăsa loc razelor de soare. Dar e greu. E mai grea decât aş fi crezut lupta cu norii. Cu morile.

Lucrurile atât de familiare sunt opace, fără toartă. Nu am de ce să le apuc. Nu văd prin ele.  Nu-mi găsesc locul decât printre nori. Norii pe care i-am modelat după placul inimii. Restul mi-e străin şi apropiat. Mi-e apropiat şi străin.  Nu  ştiu de unde am plecat. Şi nici nu vreau să ştiu unde o să ajung. Ştiu doar că sunt pe drum. Păşesc cu grijă pe nori. Să nu-i deranjez.

Semăn primăvară. Vreau să culeg ghioceii şi lăcrămioarele. Să – mi prind flori în păr şi să mă joc cu raze. De primăvară.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Rază de primăvară”

  1. rebelu Says:

    pinguinii nu zboara!
    …si n-au nici par! 🙂

  2. pinguinulfurios Says:

    zici tu? Eu-s dovada vie!


Leave a Reply

