Pe tocuri!!!

Din categoria oamenilor care n-au ce face – în acest caz  cercetătorii plictisiţi şi a celor care publică astfel de dude – în acest caz mega – ultra – penalul ziar Libertatea precum şi a celor care duc vorba mai departe şi se plictisesc – în acest caz eu,  ajunge la monitoarele voastre ştirea conform căreia tocurile afectează inteligenţa!

Păi nu cred că trebuie să fii vreun cercetător să te prinzi că dacă-ţi fute careva un toc în cap rişti să vezi mai mult decât stele verzi!

Dar se pare că cineva s-a atacat atât de tare, încât a simţit nevoia să  împărtăşescă părerea ei pe site-ul libertatea! Dovada aici. Eu doar Ctrl + C / Ctrl + V

#7. pisi | 2010.02.08 | 15.13

fals
ce sa zic … astia cred ca au terminat de descoperit tot si se iau de tocuri ….ii contrazic doar o femie despteapta poate mege pe tocuri inalte …pt ca chiar gandeste…. pt cele mai incete la gandidere care nu pot face mai multe treburi deodata ( sa mearga si sa vb la telefon . ex.)sunt pantofii cu talpa joasa

Q.E.D

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Unu ( 1 )

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Pe tocuri!!!”

  1. sinsdesign Says:

    Mai ce sa spun .. eu nu mai port tocuri de cand am nascut. Copilul s-a nascut la 4,200 ..nu mai pot de spate si punct. Concluzionez cu ce ne miauna pisi si spun ca mi-am pierdut inteligenta dupa ce am nascut:))

  2. rebelu Says:

    de acord cu pisi care sigur e o femeie inteligenta! 🙂

  3. Madelaine Says:

    Nu zau? Atunci cum puii mei eu sunt mai altfel, cu toate ca nu port tocuri? Nu numai ca ma consider inteligenta, ci chiar sunt! Neuronii mei se simt cel mai bine pe niste balerini 😛
    Si uite cum am ajuns sa ma aberez cu gratie! :))


Leave a Reply

