Colegii mi-au găsit cazare

Ies la ţigară. O colegă strigă după mine. “Ţi-am găsit cazare!”

Şi cică eu am şanse doar cu demenţa.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 Comments on “Colegii mi-au găsit cazare”

  1. multzam Says:

    nu stiam de schema asta: daca fumezi, oamenii striga dupa tine si mai si gasesti cazare…shit, m-am lasat de fumat sau poate nu, poate am uitat, batranetea asta… 😀

  2. Cata Says:

    traiasca colegii 🙂 te poti baza oricand pe ei, asa-i?

  3. saturnian Says:

    Pinguinule, eşti simpatic când te alinţi 😉

  4. rebelu Says:

    pai, or sti ei ce-or sti! 🙂


  5. Cazare in Bucuresti in apartmente de lux in regim hotelier: o alternativa mai economica si mai avantajoasa decat o camera de hotel in Bucuresti.

  6. drstoica Says:

    Ai fost sa vezi cum e? Ca poate mai vor si altii. Da’ cam scump, doamna, cam scump! Inclusiv halatu’. 🙂

  7. Iulian Says:

    frate nu-i de colea. caldura, 3 mese pe zi? heaven!


  8. :)))))) pffff. 15 milioane? multisor… dar strangi in tinerete sa te distrezi la batranete

  9. X Says:

    ce draq este asa amuzant?ce lamentabil


  10. Pai hai intr-o zi la servici cu o pereche de depends pe tine, vezi ce zic colegii…


Leave a Reply

