Leapșa cu ciudățeniile

M-am pricopsit cu o leapșă de la Strumfița cu eșarfă. Și cum sunt un pinguin cuminte, o să-i dau curs. Dar până să citiți voi, să știți că mi-a dat ceva de gândit. Nu de alta, dar ciudată nu cred că sunt (nu am trei mâini, patru ochi și locuiesc în peșteră), dar am piticii mei, ca și toată lumea, dar care ne diferențiază și ne caracterizează. De fapt, în asta constă leapșa: 10 ciudățenii ale mele. Nu o să dau zece ciudățenii, doar câteva.

– Mi-e frică de întuneric. Groaznic.

– Când sunt stresată și nervoasă îmi mușc câte un deget pe rând.

– Dorm numai cu șosete în picioare.

– Când vorbesc – fie la telefon, fie direct cu cineva gesticulez mai ceva ca un dirijor.

– Nu rețin numele persoanelor noi prezentate. Trebuie să mi le repet în minte ca o poezie. (da, știu, sunt praf)

– Nu sunt scârboasă (alt cuvânt nu mi-a venit în cap). Adică pot să mănânc liniștită și să port discuții elaborate despre căcat și orice alte scârboșenii vreți voi.

-Mă rănesc pe mine și pe cei dragi din jurul meu (neintenționat) – ce vreți ceva mai ciudat de atât?

Și ca sa nu întrerup cursul, leapșa merge la Evergreen, Vânătorul de povești, Rebelul, Lucian și Mtcsol. Și evident e la liber pentru orice doritor.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

13 Comments on “Leapșa cu ciudățeniile”

  1. Alex Says:

    ha ha ha,dormi cu sosete in picioare.

  2. evergreen Says:

    si eu dorm cu sosete. promit s-o fac. sper sa n-o uit

  3. rebelu Says:

    io n-am nici o ciudatenie. asa ca nu pot prelua leapsa asta! 🙂

  4. Alex Says:

    ciudateniile nu se fac publice,cel mult numai o mica parte 🙂

  5. pinguinulfurios Says:

    De ce nu se fac publice? Exista (iar) vreo regula stupida cu ce trebuie sa faci si ce nu?

  6. Alex Says:

    da,tot timpul exista reguli,nu?chiar daca sunt puse pt a fi incalcate….ma refeream la faptul ca sunt ciudatenii cu care nu te mandresti si pe care nu le faci publice…fiecare are asa ceva presupun.

  7. mtcsol Says:

    ms de lepasa! ma gandesc, deocamdata. nu mi se pare nimic ciudat la tine. poate doar putin treaba cu muscatu destelor la stres. danuma putin 😀

  8. mircea Says:

    De ce nu-mi raspunzi la mailuri? Ma eviti? Vreau doar sa te cunosc! Ma fascinezi!

  9. evergreen Says:

    la multi ani!!!!

    :*:*:*

  10. pinguinulfurios Says:

    @mircea: daca nu ai observat pana acum, asta nu e un blog de matrimoniale. dar o sa primesti si un raspuns pe mail, ca sa nu transform sectiuna de commenturi intr-una de chat.

  11. Luci@n Says:

    La multi ani!

  12. pinguinulfurios Says:

    merci, merci, dar inca nu e ziua mea. Glumesc! La multi ani si tie!


  13. […] Şi Pinguina mi-a dat o leapşă cu ciudăţenii şi trebuie să enumăr 10 ciudăţenii ale mele. Parcă am mai zis. Mno, acum o s-o mai fac o dată, poate s-au mai schimbat între timp. […]


Leave a Reply

