Nimeni

Strig. Urlu cât mă țin plămânii. Nu mai am glas. Nu mă aude nimeni. Sunt ca un pește mut  într-un acvariu frumos. Mă uit. Dar nu mă vede nimeni. Nu îmi simte nimeni pașii. Sunt invizibilă. Lumea trece pe lângă mine, se lovește de mine și nu bagă de seamă. Sunt un sloi de gheață. Tremur. Mă cutremur. Și orice ating se tranformă-n gheață. Rece, pură, clară. Doar prin mine nu se vede. Pentru că nu mă vede nimeni. Nu-i spune nimeni soarelui să-și întindă o rază asupra mea, să mă învelească, să mă încălzească și să mă aducă la viată.

Strig. Urlu cât mă țin plămânii. Nu mai am glas. Nu mă aude nimeni.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Nimeni”

  1. Luci@n Says:

    hei,nu te mai alinta,pe mine m-ai uitat?


  2. intr-o oarecare ”consolare”
    ”urlete” d-astea solitare sunt mai multe decat iti poti imagina !
    Ramanem totusi la flexibilitatea relationala din cadrul pe care ni l-am ales in (ne)cunostinta de cauza pentru ca oricum (asa cum ai spus) nu prea intereseaza pe nimeni pustiul de prin alte suflete !
    O parere – vacantele de iarna cele mai frumoase sunt dupa 7 ianuarie ! 🙂

  3. saturnian Says:

    Aşa mă simt şi eu, dragă pinguinule, te înţeleg perfect. Ce mai e de zis?… Eu cred că de-asta mi-am făcut blog, – slabă compensaţie.
    Ai grijă de tine, ok?

  4. afreuda Says:

    😦 nimeni se poate transforma in cineva… daca-i dai timp.

    🙂

    Anamaria.


Leave a Reply

