Cine spune că fumatul ucide?

Se vede treaba că o cam frec pe la munci. Mi-am făcut testul ăla cu Cât de mult vei trăi. Pentru că mă gândeam să particip la concursul din emisiunea Oanei Zăvoranu de pe OTV care are ca premiu un sicriu. Da mă, am văzut spotul. E un sicriu. De fapt aş înclina spre incinerare decât să mă mănânce viermii.

Dar, revin. La test. Spam  – pam. Întrebări generale ca la medicul de familie: faci sport, manânci carne, fumezi, bei, eşti stresat? Normal…fumez de sting şi beau pe măsură cu măsură. Nu fac sport că-s o putoare ordinară, prefer alte activităţi. Şi cu toate astea, după două sms-uri (nicăieri nu scria tariful pe sms!!), am aflat că o să mor pe 30 mai 2059. Încă 50 de ani? La naiba, în puii mei!

Concluzii: fumatul şi alcoolul nu ucid!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Cine spune că fumatul ucide?”

  1. mtcsol Says:

    :))))))))))))))). Nu stiu despre ce concurs e vorba, dar mi se pare genial. Tampita aia chiar face un concurs cu premiul un sicriu? Sunt impresionat! Keep on smpking in the free world! Inca 50 de ani de-acum ianinte :D. Drink up!

  2. rebelu Says:

    da’, ora, ora nu zice cit va fi? 🙂
    iar de oferta oanei nu mai faceti misto. orice e moca pentru noi romani e bun. nu strica nimic la casa omului. 🙂


Leave a Reply

