Oare au trecut 20 de ani?

Am găsit la Jeg acest filmuleţ. Nu am putut să mă abţin să nu-l preiau. Sincer, aş fi vrut să-l iau ca să dau cu el în cap la toţi idioţii proşti ologofreni ratarzi avortoni care simt nevoia de schimbare prin întoarcerea în timp la vremurile de acum 20 de ani dar sub altă marionetă. Că ei au mintea scurtă şi săracii uită repede. Probabil creierul lor se confundă cu stomacul. După ce rumegă şi pasează către căcătoare, uită ce a rumegat.

Explore posts in the same categories: Evenimente, Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment on “Oare au trecut 20 de ani?”


  1. super tare filmuletul, pinguinule. mare adevar graieste. cred ca am sa-l preiau si eu. e socant de adevarat.


Leave a Reply

