Alternativa la telefon

Mulțumită unui amic, am aflat că am ajuns vedetă. O companie de telefonie mobilă de pe la noi (nu-i dau numele, că nu contează ) a scos un nou abonament: abonamentul pinguin. Ceva cu convorbiri nelimitate în grup. Oricum, nu-i de mine. Pentru că oricum telefoanele mă enervează la culme (că sună cutiuța aia și când te caci și când dormi și când n-ai chef de nimeni și nimic și etc) și prefer să dau banii pe o bere la o cârciumă să pălăvrăgesc cât vreau, cu cine vreau, nu să mă deranjeze cutiuța cu tot felul de probleme și chestii.

Aș prefera porumbeii călători. Vrei să transmiți un mesaj, să dai de cineva…pac – dai drumul la un porumbel. Și în loc de cabluri, sateliți, antene etc am avea un cer plin de porumbei. Și găinaț. Dar oricum e plin de câcați pe peste tot. Deci aș opta tot pentru porumbei.

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Alternativa la telefon”

  1. rebelu Says:

    si eu as opta pentru porumbei.
    asa nu mai faci nici cancer la capatina! :))

  2. alex Says:

    porumbeii cica au si carnea foate delicioasa,yumm.


Leave a Reply

