Diferenţe existenţiale la bere

Zilele trecute, la o ieşire de după munci printr-o conjunctură destul de ciudată, m-am trezit la un moment dat că la masa noastră mică era plin de lume, omi necunoscuţi mie în mare parte. Nicio problemă, cu atât mai bine! Gălăgie, beutură, fum de-l tăiai cu cuţitul, poveştiri, etc.  Seară faină.

Şi în timp ce mă îndreptam agale spre un taxi mă chinuiam să-mi aduc aminte numele omilor faini. Cam greu. Pentru că oricum nu prea ţin minte numele mai ales la prima înfăţişare şi oricum, doar gagicile se adresau între ele pe nume. Maria, Irina, Angela. La băieţi…mai greu cu numele. Toată seara au folosit doar apelativele: grasule, bondarule, futaciosule, mosule, cheliosule, bovină. Nişte alintături care le ţineau loc de nume. O primă diferenţă existenţială.

O altă chestie, la nota de plată. Femeile, toate, au studiat amănunţit bonul, au calculat şi recalculat. Fiecare ştia exact cât şi ce a consumat. Băieţii….câte beri ai băgat? Nu ştiu…vreo cinci – şase…Sigur? Că au fost în total ţşpe beri! Un bărbat, nu studiază bonul…cât e totalul? Ia mă de aici…nu conteză că e mult mai mult.  

Iar taximetristul m-a smuls din transă. Că trebuia să mă rog să ajung întreagă acasă. Şi totuşi nu mă grăbeam atât de tare!

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Diferenţe existenţiale la bere”

  1. Luci@n Says:

    …si baietii nu lasa bere in halba,te-am citat:)

  2. JeAnne Dark Says:

    da, asa e. :))
    fetele intotdeauna stiu exact cat au de platit, pana la ultimii 10 ron.
    am baut aia si aia..in toal 13 ron.
    baietii daca au baut de 13 ron or sa zica cel mai probabil “ia d-aci 15 ron, ca oricum e pe acolo pretu`”.

  3. multzam Says:

    cred ca difera de la grup la grup…baietii nostri sunt fooaarte atenti la nota de plata, mai rau e cand au baut atatea beri incat le-au pierdut numarul si atunci merg pe onestitatea chelneritei sau pe memoria noastra, a gagicilor 😀


Leave a Reply

