Rece

Vremea asta de tot câcatul mă enervează la culme. După ce că e totul gri în jur, norii ăştia apasă parcă din ce în ce mai greu. Şi mă enervează la culme. Nimic nu se leagă. Parcă am intrat într-un cerc vicios şi mă leg la cap fără să mă doară. Mă enervează să-mi îngheţe mâna pe ţigară, să am nasul roşu şi urechile bocnă. Şi încă nu e frig rău. Dar mie mi-e frig. Bate un vânt al dracu de aprig. Şi e rece.

Explore posts in the same categories: Polul sud

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Rece”

  1. Luci@n Says:

    da,e o toamna rea

  2. JeAnne Dark Says:

    aia cu inghetatu mainii pe tigara e cea mai stresanta. si mai stresant e ca nu se amenajeaza loc de fumat in incinta facultatii…
    grrr!
    greetings from a frozen girl 😛

  3. zahdiva1 Says:

    Eu am o problemă cu ploaia, nu cu frigul. M-am săturat de atâta ploaie. Prea udă! :-<


Leave a Reply

