Miau Miau – Zât mă!!!

M-am amuzat copios azi de dimineață când mi-am făcut și eu panarama aia de test cu ce fel de pisică am fost într-o viață anterioară. Vai de pana mea… am fost o pisică persană sau birmaneză, urâtă, castrată de la 6 luni, dar iubită! Bun bun! Cred că de-aia sunt acum pinguin furios!

Și am făcut și testul cu terorista. Nu sunt teroristă. Doar dusă cu capul. Ceea ce e adevărat că poate teroriza pe cate unii. Așa zice testul. Inteligent! Oare oamenii ăia care fac chestiile astea sunt plătiți? Sau e doar voluntariat, lipsă de ocupație, plictiseală?

Pentru cei curioși, am luat preluat testul de la Vânătorul de povești. Tot acolo găsiți și linkul.

Explore posts in the same categories: Pinguin aberant, Unu ( 1 )

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Miau Miau – Zât mă!!!”

  1. zahdiva1 Says:

    :)) Am avut şi eu curiozitatea să fac testul cu pisica.Se pare ca ai fost mai norocoasă, eu am fost o pisică maidaneză, necastrată, care se hrănea din tomberoane şi a turnat o groază de puradei. =))
    Asta se numeşte lipsă de ocupaţie.

  2. pinguinulfurios Says:

    Exact, lipsa de ocupatie si plictiseala.


  3. ce e aia plictiseala ? :))) vine rar. bine ca trece repede 😀


Leave a Reply

