Tic – tac, Long live the king, the queen is Paa….

Cel mai prost concert ever la care am fost!  Lăsând la o parte organizarea execrabilă, femeia aia ne-a  zgâriat timpanele peste orice limita a răbdării! Sincer, dacă nu ar fi avut în spate toţi dansatorii, spectacolul, figuraţiile şi tot ce era pe lângă ea, nu cred că ar fi strâns nici o mâna de oameni. În afară de toti cei care au dat o căruţă de bani ca să stea îngesuiţi în faţa scenei şi care se agitau şi ei din când în când, restul populaţiei gură – cască ca şi mine de altfel, a reacţionat doar la tributul adus lui MJ, la ţigăneasca –  hmm, oare de ce? şi la mesajul ei cu ţiganii – huiduit din inimă. Primul concert la care lumea nu a strgat bis. Oricum, mulţi au plecat în timpul spectacolului, iar la final, după al ei Good Night, toată lumea buluc spre ieşiri, de parcă până atunci îi ţinuseră careva în lesă.

Oare de ce e numită Divă? Că până la treizeci de ani s-a culcat cu aproximativ 1400 de bărbaţi? Că dansează şi are o super echipă de dansatori şi backing- vocal, că are pretenţii exagerate? Că acum mulţi mulţi ani muzica ei era cam singura care se auzea? Acum, sincer acest mega, ultra promovat concert a lăsat mult mult de aşteptat. Diva a sunat ca un curcan, pe ici pe colo playback – inclusiv ultima melodie în totalitate, toate melodiile, inclusiv cele oldies – să le zicem – au fost mixate.

Regina închipuită a muzicii pop e departe de realitate. E..pa! Regele, chiar dacă s-a dus, e mai viu ca niciodată!

Iar organizarea…doar atât am de zis…şi acum am sub limbă nămol de la praf!

Da, totul a fost praf!

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 Comments on “Tic – tac, Long live the king, the queen is Paa….”

  1. sunt Says:

    Romania 🙂


  2. Io nu am mers. Şi am fost fericită că n-am mers.

    La 70 de mii de oameni şi la orăcăita aia mă aşteptam să ies din primele 10 minute.

    Romania the land of choice şi Madonna- paraşuta show bizului.

  3. rebelu Says:

    exact ce m-am asteptat!


Leave a Reply

