Shopingul, plictisul meu

Aseară la rugăminţile insistente ale unei prietene am însoţit-o în minunata aventură a shopingului. Înarmată cu un car de nervi şi un pachet de ţigări am purces către un centru comercial.  Scopul nu mai contează. Că se pierduse pe drum.

Eu personal urăsc plimbările prin magazine. Prefer să port perechea de blugi până se face franjuri înainte de a-mi lua alta. Luăm un caz simplu – mergem să cumpăram pantofi. În primul rând  e clar că ştii cam ce vrei – adică pantofi sport sau casual sau eleganţi sau o pereche de papuci sau..pana mea. În al doilea rand e clar că există  şi magazine care pot îndeplini exigenţele fiecăruia. De ce dracu pentru o amărâtă pereche de papuci trebuie să cutreiere toate etajele şi să probeze ţşpe mii de perechi? E doar o afurisită de pereche de papuci!

În orice magazin intram mă alăturam bărbaţilor cu feţe ofilite ce-şi aşteptau femelele să termine căt mai repede să ajungă şi ei acasă să-şi primească răsplata pentru orele pierdute în magazine.  Şi cum căscam ochii în jurul meu, am observat specimenul  „hai în grup la cumpărături”. Iar nu pricep distracţia asta. Minim patru paparude, îmbrăcate cât mai apropiat de stadiul <de fapt suntem la agăţat> care se hlizesc din orice, o fac pe interesantele, e clar de fapt nu sunt la cumpărături ci la pierdut vremea.

Ar trebui să scriu ceva în concluzie, dar nu-mi vine nimic în cap. Că femeile fac shoping aiurea, din lipsă de ocupaţie, de nebunie, de pierdut vremea, din plictiseală, din falsă pasiune? Habar n-am! Că asta caracterizează tagma feminină?  Nu. Shopingul cred că doar compensează ceva. Fiecare ştie ce. Nu e terapie.  Femeile ar vrea să aibe pasiuni precum barbaţii – sport, bere, jocuri etc. Dar pentru că nu le au, cele mai la îndemână sunt legate de pierdut vremea şi cheltuit banii adică shoping.

Deci, hai la o bere!

Explore posts in the same categories: Exista viata dincolo de Antarctica

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “Shopingul, plictisul meu”

  1. Eliza Says:

    Hai pingule sa bem o bere! Dar mai intai sa te car dupa mine prin mall!

  2. pinguina Says:

    La bere da! In mall? Adica la benzinarie? Glumesc! La cumparaturi ma mai aventurez doar in situatii extreme!


  3. Rock,bere si NU shopping! Cand mi se ponosesc de tot hainele,da..e momentul maximului chin. As vrea sa vin acasa si sa gasesc insirate fix haine pe gustul meu,croite la mare fix. De cele mai multe ori merg singura pentru ca scanez oferta si daca nu sare nimic, am fugit! Mi se pare cea mai mare pierdere de orice. Timp,nervi,bani,energie..mai bine-o bere!


  4. ca ai amintit de Cannibal Corpse, poftim ceva super amuzant 😀 . http://www.youtube.com/watch?v=fc-V3NYckOI. asta ca tot am avut o discutie luuunga cu un coleg a carui concluzie a fost ca metalul este inutil,nu are scop,nu are nimic de spus si nici o cauza. metalul este distructiv,promoveaza agresivitatea. nu e constructiv,deci e rau. :)) am renuntat in final si mi-am infipt iar rock in urechi. mai abitir 😀

  5. wwraith Says:

    Genial…parca vorbele astea la adresa maniei shopping-ului suna altfel din ..tastatura ta deca din a oricarui mascul feroce.;)


  6. vânătorule, metalul într-adevar nu este pentru oricine. Iar cu cei care nu-l înţeleg poţi să baţi câmpii zile în şir…tot degeaba
    wwraith..şi când te gândeşti că sunt doar un pinguin mic şi amărât…


Leave a Reply

