Studiu de caz – a trecut şi B’estfest

A trecut şi BestFest-ul nostru.  Un festival colorat cu multe genuri de muzica, cu cântari care mai de care mai diverse, cu artişti români / străini care au cantat şi în faţa a o sută – doua de obosiţi.  Pentru că oricum lumea venea pentru marile nume ale serii.  Nume  care au strâns în fiecare seara aproximativ cinsprezece mii de participanţi. Cu ploaie sau fără, sonorizare mai bună sau nu, un fel de festival al berii cu muzică bună.  Festival în care totul a fost calculat la minut, spre surprinderea mea nici nu aveai timp să treci de la o scenă la alta că începea şi muzichia.

Şi cum stăteam eu aşa în fiecare seară pe ziarele sau revistele primite la intrare (practic  te trezeai cu un braţ de pliante, reviste, ziare, flyere) şi căscam ochii la toţi gibonii plimbăreţi, în fiecare seară mi-au atras atenţia tutele cu ţoalele lor bune venite la concert. Probabil că dă  bine. La ce?  Nu ştiu. Şi nici nu aş putea să-mi explic cum o fi să vii la concert(e) cu pantofi cu toc şi poşetă şi să te dai mare rockerită pe AB4? Sau să stai cu ochelarii de soare pe nas până tărziu în noapte? Probabil or fi crezut că e rost de futai  ceva…dar, dragele mele piţi care veniţi la concerte ca în mall, mai bine staţi frumos acasă sau o ardeţi prin mall, pe unde vreţi voi decât să veniţi la astfel de evenimete doar ca să aveţi ce povesti a doua zi la birou!

Se găseau evident şi masculi care să corespundă fufelor mai sus numite. Pălăriile a la Justin – cred că ar fi fost cât de cât utile doar în prima seara să nu le strice freza când fugeau prin ploaie până la WC-uri. Cureaua cu D&G nu cred că inspiră nimănui că eşti un mare meseriaş sau că ai avea un falus mai mare.

Că în rest eram prea ocupată să degust berea, să mă simt bine şi să casc gura la cei de pe scena.  După atâtea zile de concerte, am tras o singură concluzie cu privire la aspectul fizic al onorabililor care ne-au încântat de pe scene…marea majoritate a solisţilor sunt slabi…dar cei mai buni – evident pe gustul meu – sunt fie toboşarii fie chitariştii.

Că am văzut ceva bunăciuni…

Later edit: mi-au parvenit şi ceva poze ca să exemplific.

Paul Thomson - drums Franz ferdinand

alternosfera 1

Explore posts in the same categories: Evenimente

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 Comments on “Studiu de caz – a trecut şi B’estfest”

  1. Sacalu' Says:

    Chiar ca esti un pinguin furios! Da’ face bine furia asta revarsata…dormi seara mai lejer!
    Am fost la The Killers dar nu te-am vazut, probabil ca nu aveai costumul pe tine!


  2. Imi luasem costumul de humanoid pe mine. Probabil si tu la fel, ca nu am zarit niciun sacal pe acolo.

  3. Eliza Says:

    nu ai gusturi rele!

  4. drstoica Says:

    Pitipoancele si cocalarii sunt mai rai ca urzicile: te urzica doar cand te uiti la ei, nici nu mai e nevoie sa-i atingi. 🙂
    Dar e bine ca scenele s-au umplut de oameni care au compensat in sensul cel mai pozitiv. Franz Ferdinand rulz, cum s-ar zice. 🙂


  5. Franz Ferdinand au fost absolut geniali!


Leave a Reply

