Lucruri care contează

Am primit de la Strumfiţa cu a ei eşarfă o leapşă. Să (vă) povestesc despre nişte lucruri mărunte care contează pentru mine.

Şi am amânat, m-am gândit, am încercat să fac listuţe şi degeaba. Cred că cel mai important e să-ţi dai seama că există lucruri mărunte care contează. Care contează mult. O carte bună? Un fulg de nea pe vârful nasului? O privire? Un zâmbet? O strângere de mână? Un moment de linişte? O melodie ascultată obsesiv în timp ce te plimbi aiurea fără direcţie? O floare într-o glastră? O cafea bună? Habar n-am!

Sunt atât de multe lucruri pe care le putem face să conteze!  Sunt atât de multe lucruri pe lângă care trecem fără să le observăm. De ce? Doar suntem făcuţi din lucruri mărunte! Şi cu ele rămânem. Sunt singurele lucruri pe care le “cărăm” cu noi.

Şi să vedem ce “cară” cu ei Evergreen, Cosmin, Lucian, Sinsdesign, Trucat, Madelaine şi evident oricine mai are chef de povestit.

Explore posts in the same categories: Polul sud, Unu ( 1 )

Tags: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 Comments on “Lucruri care contează”

  1. psycho Says:

    Poţi spune că lucrurile mărunte contează pentru tine doar dacă le aduni cu grijă, le cauţi mereu şi le foloseşti pentru a construi lucruri măreţe. Dacă doar povesteşti despre ele aiurea şi le înşirui între un “habar n-am” şi semne de întrebare, cred că, de fapt, nu le vezi ci doar auzi de ele aşa, în treacăt. Părerea mea.

  2. pinguinulfurios Says:

    @psycho: tocmai farmecul lucrurilor marunte este acela ca ele apar, se ivesc si tu doar le savurezi. Daca astepti sa-ti apara lucrurile notate pe o listuta ca tu sa le bifezi …. nu construiesti nimic, doar te afunzi in obisnuit. Habar n-am de ele pentru ca magia trebuie vazuta oricand, oriunde in orice. Si pana la urma, de ce le-as insirui daca sunt doar ale mele?

  3. sinsdesign Says:

    O cafea buna mmmm.. ma duc beau cafea acum! Uite un lucru marunt care ma face fericita in fiecare zi, asa cum spui si tu. Multumesc de leapsa, o voi onora cat de curand.


  4. promit s-o fac mîine. dacă mă iau cu treburi dă-mi de veste.

    cafeaua contează! 😀


  5. […] onorez pe sarmanul pinguin, devenit de-a dreptul irascibil la vederea nevoii mele acute de lecitina! Leapsaa e […]

  6. ratacit Says:

    ce conteaza daca-i cafeaua buna/rea ori la ce ora e servita? mi-e paralel daca-i premium sau de la automat. ce conteaza daca-mi zambeste cineva pe strada ori un fulg mi se opreste pe nas pret de o secunda? zambeste omul de ce-si aduce aminte ori mie nu-mi sta freza si asta il amuza iara fulgului ii cam stateam in cale ca altfel ma inlocuia cu orice altceva fara sa stea pe ganduri. Mai degraba mi-as pune intrebarea cand anume conteaza toate astea? cand ma opresc din alergat sa savurez aceste maruntisuri? poate dupa ce urc dealul din fata mea ca nu vaz cu bolta…

  7. evergreen Says:

    sa traiti! 🙂


Leave a comment